אתר חדשות ישראלי

צפו: פעילת BDS דרשה מבעל עסק להפסיק לתמוך בישראל – הוא לא נשאר חייב

ארה”ב: תומכת ב-BDS נכנסה לחנות במישיגן ושאלה את המוכר לפשר “פשעו”- תמיכה בישראל. אבל המוכר לא נשאר חייב ואמר לה שהוא בעצמו ישראלי ויהודי שגאה בישראל, מה שהוביל לזעם ניכר מצדה ולהערות גזעניות בסופו של דבר.

ורק כדי להדגים עד כמה אנשי ה-BDS מנותקים מהמציאות, הסרטון (אשר מכיל הערות גזעניות למהדרין) הועלה במקור ע”י תומכי BDS בעצמם. נראה גם כי הם הטילו חרם על שימוש נכון במצלמה.

תרגום:

פעילת BDS: כמה אתה באמת מעריך את הלקוחות שלך?

המוכר: טוב

פעילת BDS: אז אם מצאתי משהו פוגעני בחלון הראווה שלך תסיר אותו?

המוכר: תלוי מה זה

פעילת BDS: בשלט כתוב שאתה תומך בישראל

המוכר: כן

פעילת BDS: אז אומר לך שאתה תומך ברצח עם, ברצח המוני של ילדים ונשים ופשעי מלחמה. באוניברסיטת מישגן זה לא מקובל… תעשה את זה בבית, לא בעסק שלך.

המוכר: אני אעשה מה שאני רוצה, אנחנו לא חיים במדינת דאעש

פעילת BDS: אני בטוחה שאף אחד לא יקנה כאן יותר כולל אני

המוכר: את יודעת? שמעתי כמה פעמים שאנשים לא יקנו כאן… זה לא אכפת לי

פעילת BDS: לא אכפת לך?

המוכר: לא אכפת לי

פעילת BDS: זה עצוב.. זה רק מראה שיש לך מנטליות ישראלית

המוכר: אני ישראלי ואני כל כך גאה בזה!



11 הערות

  1. זקי לוי
    נובמבר 15, 2016 - 1:53 am

    אני ישראלי ואת ארץ מולדתי אשמור בכל כוחי מפני כול רעה, אתמול היום ומחר.

    Reply
  2. Johnny
    נובמבר 13, 2016 - 11:19 pm

    God bless you … we stand with israel

    Reply
  3. קובי רוזנטל
    נובמבר 13, 2016 - 3:30 pm

    שתקבל סרטן זונה ערביה

    Reply
  4. רענן ראובן
    נובמבר 13, 2016 - 2:46 pm

    יחי המלך המשיח! אני במקומו הייתי מגיב לה כמו שצריך, עונה על שקריה ומעמיד אותה על בורותה, ואם צריך לצעוק הייתי צועק.

    Reply
  5. צפי
    נובמבר 13, 2016 - 11:45 am

    צריך לגייס לו כסף

    Reply
  6. Malka
    נובמבר 13, 2016 - 9:38 am

    Hopefully Trump will take care of them. They come to the US and think that they can tell everyone what to do. Do we go into Arab shops and tell them off? This kind of behaviour is why the US wants to get rid of them. Stupid woman tells us about killing when her own people kill so many innocent people in their own country. If you come to live in the US then you have to “live and let live” and stop imposing your beliefs on other people. Kol hakavod to the shop owner.

    Reply
    • Nancy
      נובמבר 15, 2016 - 9:56 pm

      I think that you are mistaking the identity of the speaker. She is most likely some whitebread American college student who thinks that she knows best and is trying to save the world. ‘ (actual facts do not concern her)

      Reply
  7. נובמבר 13, 2016 - 7:32 am

    מבויים

    Reply
  8. א
    נובמבר 13, 2016 - 2:15 am

    הוא דווקא לא עונה כל-כך טוב לבריונית האלימה והבורה הזאת…

    Reply
    • דניאל
      נובמבר 13, 2016 - 10:11 am

      נפלא. דווקא הצורה שבה הגיב, בנינוחות ורוגע מראה שהוא כל כך שלם עם עצמו למרות ההתלהמות של הבחורה. כן ירבו.

      Reply
    • בתיה
      נובמבר 13, 2016 - 4:29 pm

      היה צריך להגיד לה שתשמע מה יש לצד השני – הישראלים להגיד על האשמות שלה, ואז להחליט מי צודק. אנשים כמוה עוברים שטיפת מח.

      Reply